Subskrybowana licencja użytkownika to model, w którym określona liczba Subskrybowanych Użytkowników może uzyskać dostęp do oprogramowania za pomocą swoich unikalnych loginów i haseł przez z góry określony czas (np. 12-miesięczny okres).
Oprogramowanie można zainstalować na wielu stacjach roboczych.
Każdy Subskrybowany Użytkownik reprezentuje jedną osobę oraz jej login i hasło, które nie mogą być udostępniane innym użytkownikom.
Aktywacja oprogramowania jest łatwym procesem i można ją przeprowadzić przez Internet.
Domyślnie subskrybowana licencja użytkownika jest ważna przez 1 rok.
Możliwa jest również licencja subskrybowana na okres 2-3 lat. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Korzyście z licencji subskrybowanej AutoTURN:
Automatyczne aktualizacje i nowe funkcje
Aktualizacje oprogramowania, nowe funkcje i biblioteki są ważne, ale nie zawsze bezpłatne. Dzięki subskrypcji użytkownika automatycznie otrzymujesz poprawki błędów, aktualizacje zgodności i aktualizacje funkcji — bez żadnych dodatkowych inwestycji.
Ulepszona skalowalność i zarządzanie użytkownikami
Wraz ze zmieniającymi się potrzebami biznesowymi zmienia się liczba wymaganych licencji na oprogramowanie. Dzięki ofercie subskrypcji użytkownika masz możliwość dodawania i ponownego przypisywania użytkowników, co pozwala na bardziej kompleksowe zarządzanie kosztami i budżetami, a także raportowanie na poziomie użytkownika.
Dostęp do oprogramowania
Pracujesz w domu, w podróży czy gdziekolwiek indziej? Możesz uzyskać dostęp do oprogramowania z dowolnego miejsca, niezależnie od tego, czy jest to komputer przenośny, czy osobisty komputer stacjonarny, dzięki jednokrotnemu logowaniu w usłudze Azure AD SSO. Pojedyncze logowanie umożliwia użytkownikowi bezproblemowy dostęp do wielu aplikacji za pomocą jednego zestawu danych logowania w dowolnym miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu*.
Nieograniczone wsparcie techniczne
Uzyskaj pomoc premium dla wszystkich wdrożeń i potrzeb pomocy technicznej za pomocą dedykowanej linii telefonicznej i poczty e-mail. W razie potrzeby możesz poprosić o sesję pomocy technicznej 1:1 z ekspertami ds. produktów.
Zaproszenia na seminaria internetowe
Dołącz do naszych regularnych webinariów poświęconych produktom. Te seminaria internetowe na żywo to świetny sposób, aby dowiedzieć się, w jaki sposób nasze oprogramowanie może usprawnić proces projektowania i obniżyć koszty projektów.
Elastyczne opcje licencji użytkownika
Wybierz pakiety dla jednego lub wielu użytkowników, aby sprostać zmieniającym się potrzebom biznesowym. Skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży, aby uzyskać szczegółowe informacje.
*Możesz zalogować się na jednym urządzeniu w jednym czasie.
Synonyms:
user subscription (USL)